Langkau ke kandungan
    Kemudi ke hadapan untuk mengakses hasil yang dicadangkan

    Apakah Pengalaman Dalam Talian?

    Pengalaman dalam talian adalah sesi video interaktif secara langsung yang terhad kepada kumpulan kecil.Ia menawarkan akses kepada hos pakar, interaksi dalam talian dan cara yang hebat untuk berhubung dengan orang ramai di seluruh dunia.

    Perbezaan antara pengalaman secara bersemuka dan pengalaman dalam talian

    Pengalaman dalam talian dianjurkan di Zoom. Zoom adalah platform awan pihak ketiga untuk persidangan video dan boleh digunakan pada komputer desktop, tablet dan peranti mudah alih.

    Standard kualiti

    Seperti pengalaman secara bersemuka, pengalaman dalam talian mesti memenuhi standard kualiti.Di samping itu, pengalaman dalam talian juga mesti memenuhi syarat-syarat tambahan.

    Ulasan tetamu

    Tetamu ada 30 hari untuk menulis ulasan selepas pengalaman berakhir.Mereka boleh meninggalkan maklum balas peribadi untuk hos dan maklum balas awam untuk tetamu akan datang.Baca lebih lanjut tentang cara ulasan berfungsi untuk pengalaman secara bersemuka dan dalam talian.

    Perubahan tempahan

    Anda boleh membatalkan tempahan hingga 7 hari sebelum masa bermula atau dalam tempoh 24 jam selepas tempahan, atau meminda tempahan hingga 72 jam sebelum pengalaman bermula.Polisi untuk perubahan kepada tempahan sedia ada adalah sama untuk Pengalaman Airbnb dalam talian dan secara bersemuka.

    Harga

    Harga Pengalaman Dalam Talian ditetapkan untuk setiap orang secara lalai. Tetamu perlu menempah tempat untuk setiap orang yang menyertai pengalaman.Walau bagaimanapun, jika hos membenarkan berbilang tetamu menyertai pengalaman daripada satu peranti, mereka akan memaklumkan tetamu bahawa mereka hanya perlu menempah satu tempat di halaman pengalaman mereka di bawah Apa yang Anda Akan Lakukan dan Cara Menyertai.

    Bayaran balik

    Untuk pengalaman dalam talian, tetamu layak mendapat bayaran balik penuh jika terdapat sebarang masalah teknikal, seperti isu audio atau video, yang berlaku sama ada disebabkan oleh peranti mereka sendiri atau peranti hos. Anda boleh membaca polisi bayaran balik penuh dalam artikel Polisi Bayaran Balik Wang Tetamu Pengalaman.

    Pusat Resolusi

    Jika anda perlu menghantar atau memohon wang atau membayar perkhidmatan tambahan dengan hos atau tetamu anda, seperti memohon bayaran balik di luar polisi pembatalan, gunakan Pusat Resolusi.

    Adakah anda mendapat bantuan yang anda perlukan?
    Artikel berkaitan