Cadangan akan ditunjukkan selepas menaip dalam input carian. Gunakan anak panah atas dan bawah untuk menyemak. Gunakan enter untuk memilih. Jika pemilihan adalah frasa, frasa itu akan dimasukkan ke carian. Jika cadangan adalah pautan, penyemak imbas akan menavigasi ke halaman tersebut.
Cara
Tetamu

Lanjutkan penginapan anda

Jika anda belum tiba atau anda sedang berseronok dan mahu menginap lebih lama, anda mungkin boleh melanjutkan tempahan anda.

Hantar mesej kepada hos anda dan hantar permohonan perubahan perjalanan

Untuk melanjutkan perjalanan anda, anda boleh menghantar mesej kepada hos anda dan bertanya sama ada mereka boleh menerima penginapan yang lebih panjang, atau anda boleh menghantar permohonan perubahan perjalanan kepada mereka untuk meminda tarikh tempahan anda.

Menukar tarikh tempahan anda

Menukar tarikh tempahan anda pada desktop

  1. Klik Perjalanan dan klik perjalanan yang anda ingin ubah
  2. Di bawah Butiran tempahan, klik Ubah tempahan
  3. Tukar tarikh penginapan anda dan klik Simpan
  4. Semak perubahan anda dan kemudian klik Hantar permohonan


Bagaimana ia memberi kesan kepada kos tempahan anda

Jika hos anda menerima permohonan perubahan anda, tempahan anda akan dikemas kini dan anda akan dikenakan bayaran untuk tempoh tambahan tersebut. Jumlah asal dan jumlah baharu akan ditunjukkan sebelum anda menghantar permohonan perubahan perjalanan anda.

Dalam kebanyakan kes, kos tambahan akan dikenakan kepada kaedah bayaran asal anda sebaik sahaja hos menerima permohonan perubahan perjalanan anda.

Untuk sesetengah kaedah bayaran, tetamu perlu menghantar bayaran tambahan dalam masa 48 jam atau selewat-lewatnya pada masa daftar keluar asal mereka, yang mana lebih awal.

Hos anda mesti menerima permohonan perubahan perjalanan untuk ia disahkan

Setelah anda menghantar permohonan, hos anda akan menerima pemberitahuan untuk meluluskan atau menolak permohonan anda.

Jika hos anda meluluskan perubahan, anda akan menerima pengesahan, dan butiran tempahan akan dikemas kini untuk menunjukkan perubahan tersebut. Jika hos anda tidak dapat melanjutkan penginapan anda atau jika mereka tidak menjawab, tarikh daftar keluar anda tidak akan berubah.

Jika hos anda belum menjawab permohonan perubahan perjalanan anda

Jika anda menghantar permohonan perubahan perjalanan dan hos anda belum menjawabnya, cuba hantar mesej kepada mereka untuk mengingatkan mereka supaya menyemak permohonan anda.

Jika perjalanan anda telah berakhir

Jika daftar keluar anda telah berlalu, sudah terlambat untuk membuat permohonan perubahan. Walau bagaimanapun, perkara yang boleh anda lakukan adalah untuk menghantar permohonan perjalanan baharu kepada hos anda.

Adakah artikel ini membantu?

Artikel berkaitan

Dapatkan bantuan dengan tempahan anda, akaun dan banyak lagi.
Log masuk atau daftar