Insurans Perlindungan Pengalaman

Untuk kebanyakan pengalaman, hos Airbnb mempunyai perlindungan insurans liabiliti sehingga USD1 juta untuk melindungi daripada tuntutan pihak ketiga untuk kecederaan peribadi atau kerosakan harta benda
Perlindungan untuk kebanyakan pengalaman
Insurans Perlindungan Pengalaman kami memberikan kepada hos perlindungan utama terhadap tuntutan liabiliti sehingga USD1 juta dalam kejadian yang jarang berlaku di mana pihak ketiga yang mengalami kecederaan atau kerosakan harta benda semasa pengalaman. Kelayakan perlindungan bergantung kepada jenis pengalaman yang anda anjurkan, dan anda boleh mengetahui lebih lanjut di sini.
Perlindungan terhadap perkara di luar jangkaan
Semasa anda berkongsi pengalaman tempatan yang unik dengan tetamu anda, anda dinasihatkan bersedia untuk perkara yang tidak dijangka. Walaupun insiden negatif sangat jarang berlaku, Insurans Perlindungan Pengalaman memberikan lebih ketenangan fikiran kepada hos dan tetamu.

Kami berada di sana untuk anda dengan Insurans Perlindungan Pengalaman kami

Kami komited untuk mewujudkan komuniti yang selamat dan dipercayai di seluruh dunia.
Apa yang dilindungi?
    Program Insurans Perlindungan Hos kami memberikan perlindungan liabiliti utama sehingga USD1 juta bagi setiap kejadian, sekiranya berlaku tuntutan pihak ketiga terhadap kecederaan anggota badan atau kerosakan harta benda.
      Insurans Perlindungan Pengalaman kami memberikan perlindungan melalui polisi yang dikeluarkan oleh penginsurans Lloyd's of London yang mengambil bahagian untuk Amerika Syarikat, Kanada, dan Afrika Selatan. Perlindungan untuk negara-negara lain, diberikan oleh Zurich Insurance plc. Dalam sesetengah bidang kuasa, termasuk Mexico dan Korea Selatan, di mana polisi yang dikeluarkan oleh syarikat tempatan diperlukan, perlindungan mungkin diberikan oleh syarikat rakan kongsi Zurich. Di Jepun, perlindungan diberikan di bawah polisi yang dikeluarkan oleh Sompo Japan Nipponkoa Insurance Inc. dan Aioi Insurance.
        Syarat, batasan, dan pengecualian tertentu mungkin dikenakan.
            Apa yang tidak dilindungi?
              Program Insurans Perlindungan Pengalaman kami tidak terpakai kepada semua liabiliti atau melindungi semua jenis pengalaman.
                Contoh perkara yang tidak dilindungi termasuk tetapi tidak terhad kepada:
                • Kerosakan penginapan disebabkan oleh perkara seperti kulat atau pencemaran
                • Sesuatu yang dilakukan secara sengaja (bukan kemalangan)
                • Pengalaman yang melibatkan pesawat
                  Untuk maklumat lanjut mengenai apa yang dilindungi dan tidak dilindungi oleh Insurans Perlindungan Pengalaman, lawati Pusat Bantuan kami kami.
                    Anda juga boleh memuat turun ringkasan program komprehensif.
                    Perlu memfailkan tuntutan?
                    Sila hubungi kami dan kami akan menghubungkan anda dengan pentadbir tuntutan pihak ketiga kami.
                    Sedia untuk menjadi hos pengalaman?
                    Ambil langkah seterusnya ke arah berkongsi aktiviti kegemaran anda bersama tetamu.
                    Ketahui lebih lanjut
                    Maklumat lanjut tentang Insurans Perlindungan Pengalaman kami