Cara
Permohonan untuk mengemas kini kaedah pembayaran anda
Permohonan untuk mengemas kini kaedah pembayaran anda
It’s our priority to make sure you get paid, and in some cases, we may request that you provide necessary updates for your payout info within a certain timeframe. It’s an easy process—when a payout method requires an update, you’ll get an Update button under the affected payout method, along with a message that includes the due date for your updates.
If you don’t update your payout method
If you haven’t made any updates by the due date we’ve provided, any payouts scheduled to be sent to this payout method will automatically go to your default. If you don’t have a default payout method, or your default method requires updates, your payout won’t be processed until you add a new payout method or select a different payout method you already have with us.
Adakah artikel ini membantu?
Artikel berkaitan
- Hos
Bagaimana saya boleh mengetahui sama ada kaedah pembayaran saya sudah sedia?
Biasanya dalam masa kira-kira 7 hari bekerja, status kaedah pembayaran anda akan dikemas kini kepada “Sedia” dan anda akan dapat menerima pe… - Hos
Cari pendapatan saya
Anda boleh menyemak status pendapatan anda dan menyemak maklumat terperinci mengenai pendapatan anda daripada papan pemuka pendapatan anda. - Hos
Mengapa Airbnb meminta maklumat pembayar cukai anda
Airbnb dikehendaki untuk mengumpul maklumat pembayar cukai untuk memenuhi kewajipan pengiraan dan pelaporan cukai di berbilang negara.
Dapatkan bantuan dengan tempahan anda, akaun dan banyak lagi.
Log masuk atau daftar