Mengubah atau membatalkan tempahan
Mengubah atau membatalkan tempahan
Jika anda ingin mengubah tempahan yang telah disahkan? Boleh! Anda hanya perlu hantar permohonan perubahan perjalanan kepada hos anda. Jika anda ingin tahu tentang perkara lain, seperti cara membatalkan tempahan, memahami proses bayaran balik atau polisi pembatalan, lihat artikel ini.
- Cara
Mengubah tempahan sebelum perjalanan anda
Hantar permohonan perubahan kepada hos anda jika anda ingin menukar tempahan anda. - Cara
Tukar tarikh atau masa tempahan pengalaman anda
Untuk membuat perubahan kepada tempahan anda, pergi ke butiran perjalanan anda. - Cara
Membatalkan tempahan penginapan anda
Anda boleh pergi ke perjalanan anda untuk membatalkan atau membuat perubahan kepada tempahan anda. - Cara
Cari polisi pembatalan hos anda
Jumlah bayaran balik bergantung pada polisi pembatalan hos dan masa dan tarikh anda membatalkan tempahan. - Cara
Membatalkan perjalanan disebabkan oleh keadaan peringan
Ketahui butiran mengenai syarat dan cara untuk mengambil langkah seterusnya. - Cara
Cari jumlah bayaran balik anda
Jumlah bayaran balik anda bergantung pada polisi pembatalan tempahan anda dan apabila anda membatalkan tempahan. - Cara
Bagaimanakah cara membatalkan tempahan pengalaman saya?
Setelah anda melalui proses pembatalan, anda boleh menyemak amaun bayaran balik sebelum anda memuktamadkan perubahan.