Kebolehcapaian di Airbnb

Berikut ialah cara kami memudahkan anda untuk mengembara bersama kami.
Telefon mudah alih memaparkan tindanan Lebih banyak penapis, yang merupakan salah satu daripada pilihan penapis carian. Terdapat tajuk bahagian yang tertulis "Ciri Kemudahan Akses." Di bawahnya, ciri kemudahan akses dikelompokkan mengikut kawasan seperti "Pintu masuk dan tempat letak kereta tetamu." Terdapat kotak semak di mana anda boleh memilih seberapa banyak ciri yang anda mahu.

Penapis carian yang dipertingkatkan

Kami telah meringkaskan penapis kemudahan akses kami untuk memberikan pengalaman carian yang lebih baik.

Tinjauan semula kemudahan akses

Kami menyemak setiap ciri kemudahan akses yang dihantar oleh hos penginapan untuk memastikan ketepatan.
Telefon mudah alih memaparkan sekelompok ciri kemudahan akses untuk penyenaraian Airbnb. Ciri pertama berbunyi “pintu masuk tetamu bebas anak tangga,” dengan imej di bawah yang sepadan dengan ciri tersebut. Di bawahnya terdapat satu lagi ciri kemudahan akses yang berbunyi “pintu masuk tetamu lebih luas daripada 32 inci,” dengan imej di bawah yang sepadan dengan ciri tersebut.
Telefon bimbit memaparkan mesej antara hos yang menerangkan penyenaraiannya sebagai mudah diakses, dan tetamu yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang ruang ini. Tetamu menulis mesej: "Hai Shea, adakah tanjakan ini di pintu masuk hadapan atau pintu masuk belakang rumah anda?" Hos menjawab: “Helo Adam, tanjakan ini berada di hadapan. Terima kasih!"

Pemesejan 1:1 dengan hos

Sembang terus dengan hos untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ciri kemudahan akses penginapan atau pengalaman mereka.
Tiga generasi keluarga tersenyum dan ketawa dalam kediaman Airbnb yang mudah diakses. Di hadapan ahli keluarga yang paling tua terdapat sebuah kerusi roda.

Dengar pernyataan kebolehcapaian digital Airbnb

Kebolehcapaian digital di Airbnb

Airbnb berusaha untuk mematuhi Akta Kebolehcapaian Eropah dan Garis Panduan Kebolehcapaian Kandungan Web (WCAG) 2.1 Tahap AA untuk laman web dan aplikasi mudah alih kami.

Cara kami berfungsi

  • Menggabungkan amalan terbaik kebolehcapaian digital dalam proses reka bentuk dan kejuruteraan kami
  • Menyediakan latihan dan sumber kebolehcapaian yang berterusan kepada kakitangan kami
  • Melibatkan penguji jaminan kualiti dalaman dan luaran
  • Mengekalkan pasukan rentas fungsi yang dikhususkan untuk memantau dan menangani isu kebolehcapaian digital di seluruh laman web dan aplikasi kami
  • Melatih ejen sokongan pelanggan kami mengenai isu kebolehcapaian digital

Maklum balas

Kami mengalu-alukan maklum balas anda mengenai amalan kebolehcapaian digital Airbnb. Sila e-mel kepada kami di digital-accessibility@airbnb.com untuk berhubung.

Pasukan khusus

Airbnb mempunyai pasukan khusus untuk membina produk yang boleh digunakan oleh semua orang. Pasukan-pasukan ini bekerjasama dengan jurutera, pereka dan lain-lain di seluruh syarikat untuk membantu memastikan produk kami dibina dengan mementingkan kemudahan akses.

Spesifikasi akses digital kami

Kami komited untuk merancang pengalaman yang mudah diakses merentasi penyemak imbas dan peranti.

Untuk memperjuangkan kemudahan akses, kami bekerjasama dengan:

Logo United Spinal Association
Logo National Council on Independent Living
Logo American Association of People with Disabilities
Logo Red Costarricense de Turismo Accesible

Kami sedia membantu

Layari Pusat Bantuan kami untuk maklumat lanjut.