Langkau ke kandungan
    Kemudi ke hadapan untuk mengakses hasil yang dicadangkan
    Maklumat terkini tentang COVID-19
    Untuk mencari pilihan pembatalan dan bayaran balik, pergi ke papan pemuka anda.Tempahan yang layak di bawah polisi keadaan peringan kami boleh dibatalkan sebelum mendaftar masuk tanpa penalti atau memberi kesan kepada status Superhost anda.

    Apakah Insurans Perlindungan Pengalaman?

    Insuran Perlindungan Pengalaman ialah perlindungan insuran liabiliti utama untuk liabiliti hos Pengalaman kepada pihak ketiga sekiranya tetamu atau pihak ketiga lain mengalami kecederaan anggota badan atau kerosakan harta benda semasa pengalaman berlangsung. Perlindungan ini memberi pampasan hingga $1 juta USD bagi setiap pengalaman, dan kelayakan perlindungan bergantung pada jenis pengalaman. Tetamu tertakluk kepada had agregat sebanyak USD $1 juta yang berasingan sepanjang tempoh polisi, dan syarat, batasan, dan pengecualian tertentu mungkin terpakai. Ketahui lebih lanjut mengenai program ini

    Berikut ialah beberapa contoh perkara yang seharusnya dilindungi oleh program Insurans Perlindungan Pengalaman:

    • Pergelangan tangan tetamu patah apabila terjatuh daripada basikal semasa lawatan sekitar bandar dan membuat tuntutan terhadap hos pengalaman untuk kecederaan tersebut.
    • Tetamu dalam kelas memasak telah menyebabkan kebakaran secara tidak sengaja, yang mencetuskan sistem semburan air. Api dan air merosakkan sebahagian restoran yang digunakan oleh hos pengalaman untuk menganjurkan kelas. Pemilik restoran membuat tuntutan atas kerosakan terhadap hos pengalaman.

    Program Insuran Perlindungan Pengalaman kami tidak terpakai kepada semua liabiliti atau melindungi semua jenis pengalaman.

    Berikut ialah beberapa contoh perkara yang tidak dilindungi oleh Insuran Perlindungan Pengalaman:

    • Kemalangan kereta
    • Kerosakan harta benda daripada perkara seperti kulapuk atau pencemaran
    • Sesuatu yang dilakukan secara sengaja

    Untuk maklumat lanjut, muat turun ringkasan program komprehensif.

    Jika anda perlu memfailkan tuntutan, sila hubungi kami dan kami akan menghubungkan anda dengan pentadbir tuntutan kami.

    Adakah anda mendapat bantuan yang anda perlukan?
    Sedia untuk menjadi hos pengalaman?
    Ambil langkah seterusnya ke arah berkongsi aktiviti kegemaran anda bersama tetamu.
    Ketahui lebih lanjut