Cadangan akan ditunjukkan selepas menaip dalam input carian. Gunakan anak panah atas dan bawah untuk menyemak. Gunakan enter untuk memilih. Jika pemilihan adalah frasa, frasa itu akan dimasukkan ke carian. Jika cadangan adalah pautan, penyemak imbas akan menavigasi ke halaman tersebut.

Perubahan, pembatalan, dan bayaran balik

Kadang-kadang masalah timbul dan sama ada anda atau tetamu anda mempunyai perubahan rancangan. Untuk memastikan semuanya berjalan lancar, berikut adalah maklumat berguna mengenai cara membatalkan tempahan, apa yang berlaku jika anda melakukannya, dan cara menggunakan Pusat Resolusi.
  • Cara

    Jika tetamu anda membatalkan tempahan

    Jika tetamu anda membatalkan tempahan mereka, kami akan memaklumkan anda dan secara automatik membuka sekatan tarikh di kalendar anda agar a…
  • Cara

    Cara hos membatalkan tempahan

    Anda boleh membatalkan tempahan sebagai hos, tetapi jika waktu daftar masuk adalah dalam masa 24 jam, pilihan untuk membatalkan tempahan sec…
  • Polisi komuniti

    Polisi Pembatalan Hos

    Pembatalan boleh mengganggu rancangan tetamu dan menjejaskan keyakinan mereka terhadap komuniti Airbnb. Oleh itu, penalti akan dikenakan jik…
  • Cara

    Mengubah suai tempahan sebagai hos

    Anda boleh menghantar permohonan perubahan kepada tetamu anda. Jika tetamu bersetuju, tempahan akan dikemas kini.
  • Cara

    Menjawab permohonan perubahan perjalanan tetamu

    Jika tetamu anda ingin mengubah butiran tempahan yang telah disahkan (cth: memendekkan perjalanan mereka atau menambah malam), minta mereka …
  • Cara

    Bayar balik tetamu anda

    Cara anda membayar balik tetamu bergantung pada sama ada sebelum atau selepas perjalanan mereka.
  • Cara

    Cara Pusat Resolusi membantu anda

    Pusat Resolusi membolehkan anda meminta atau menghantar wang untuk perkara-perkara yang berkaitan dengan perjalanan Airbnb anda. Tetamu dan …