Perubahan, pembatalan, dan bayaran balik
Perubahan, pembatalan, dan bayaran balik
Kadang-kadang masalah timbul dan sama ada anda atau tetamu anda mempunyai perubahan rancangan. Untuk memastikan semuanya berjalan lancar, berikut adalah maklumat berguna mengenai cara membatalkan tempahan, apa yang berlaku jika anda melakukannya, dan cara menggunakan Pusat Resolusi.
- Cara
Jika tetamu anda membatalkan tempahan
Jika tetamu anda membatalkan tempahan mereka, kami akan memaklumkan anda dan secara automatik membuka sekatan tarikh di kalendar anda agar a… - Cara
Cara hos membatalkan tempahan
Anda boleh membatalkan tempahan sebagai hos, tetapi jika waktu daftar masuk adalah dalam masa 24 jam, pilihan untuk membatalkan tempahan sec… - Polisi komuniti
Polisi Pembatalan Hos
Pembatalan boleh mengganggu rancangan tetamu dan menjejaskan keyakinan mereka terhadap komuniti Airbnb. Oleh itu, penalti akan dikenakan jik… - Cara
Mengubah suai tempahan sebagai hos
Anda boleh menghantar permohonan perubahan kepada tetamu anda. Jika tetamu bersetuju, tempahan akan dikemas kini. - Cara
Menjawab permohonan perubahan perjalanan tetamu
Jika tetamu anda ingin mengubah butiran tempahan yang telah disahkan (cth: memendekkan perjalanan mereka atau menambah malam), minta mereka … - Cara
Bayar balik tetamu anda
Cara anda membayar balik tetamu bergantung pada sama ada sebelum atau selepas perjalanan mereka. - Cara
Cara Pusat Resolusi membantu anda
Pusat Resolusi membolehkan anda meminta atau menghantar wang untuk perkara-perkara yang berkaitan dengan perjalanan Airbnb anda. Tetamu dan …