Tempahan anda
Tempahan anda
Pembatalan
Perubahan
- Cara
Mengubah suai tempahan sebagai hos
Anda boleh menghantar permohonan perubahan kepada tetamu anda. Jika tetamu bersetuju, tempahan akan dikemas kini. - Cara
Menukar atau membatalkan perjalanan aktif sebagai hos
Jika anda perlu membatalkan baki tempahan, pastikan anda hantar mesej kepada tetamu anda agar mereka tahu apa yang berlaku, kemudian hubungi… - Cara
Menjawab permohonan perubahan perjalanan tetamu
Jika tetamu anda ingin mengubah butiran tempahan yang telah disahkan (cth: memendekkan perjalanan mereka atau menambah malam), minta mereka … - Cara
Menukar harga tempahan yang disahkan atau menunggu
Anda boleh mengubah harga tempahan yang disahkan dengan menghantar permohonan perubahan, atau menghantar tawaran istimewa untuk permohonan m… - Cara
Menambah yuran pembersihan kepada tempahan yang telah disahkan
Anda memerlukan kelulusan tetamu anda untuk menambah yuran pembersihan kepada tempahan yang telah disahkan atau perjalanan yang sedang berla… - Cara
Jika tetamu tidak menjawab permohonan perubahan perjalanan anda
Jika anda tidak menerima jawapan daripada tetamu dan permohonan anda penting atau memerlukan perhatian segera, anda boleh hantarkan mesej un… - Cara
Menolak permohonan perubahan perjalanan
Kedua-dua tetamu dan hos boleh menolak permohonan pindaan dan mengikut tempahan asal. - Cara
Menambah tetamu tambahan kepada pengalaman
Jika tetamu tambahan muncul tanpa dimaklumkan, hos boleh menerima mereka atau menolak mereka.
Bayaran balik dan pampasan tetamu
- Cara
Bayar balik tetamu anda
Cara anda membayar balik tetamu bergantung pada sama ada sebelum atau selepas perjalanan mereka. - Cara
Perlukah saya membayar balik tetamu saya apabila mereka membuat aduan?
Jika anda tidak memenuhi satu atau lebih syarat asas kami, Airbnb mungkin akan meminta anda membayar balik kepada tetamu. - Cara
Cara Pusat Resolusi membantu anda
Pusat Resolusi membolehkan anda meminta atau menghantar wang untuk perkara-perkara yang berkaitan dengan perjalanan Airbnb anda. Tetamu dan …
Cara tempahan berfungsi
- Cara
Lihat gambar profil tetamu
Gambar mungkin tidak tersedia selagi pengesahan tidak buat atau mungkin tetamu belum memuat naik gambar. - Cara
Apakah kadar jawapan dan masa jawapan dan bagaimana ia dikira?
Kami mengukur kepantasan dan kekonsistenan anda menjawab pertanyaan dan permohonan tempahan. - Cara
Mengapakah hos diminta untuk menjawab dalam tempoh 24 jam?
Jawapan pantas kepada permohonan tempahan, pertanyaan tempahan, dan mesej lain membina kepercayaan dalam komuniti hos kami. - Cara
Sebagai hos, bagaimana saya boleh menyemak status tempahan?
Anda boleh menyemak status tempahan di pelbagai tempat: tempahan, mesej atau kalendar anda. - Cara
Memahami status tempahan anda
Dapatkan maklumat mengenai pelbagai status yang mungkin dilalui oleh tempahan anda. - Cara
Bagaimana caranya untuk saya mendapatkan kepastian sama ada tempahan untuk tetamu disahkan?
Anda akan menerima e-mel apabila anda ada tempahan yang telah disahkan. Anda juga boleh pergi ke tempahan anda, kalendar anda, atau jalur me… - Cara
Cari semua tempahan anda sebagai hos
Pergi ke tab Hari Ini untuk mencari tempahan akan datang anda daripada tetamu. - Cara
Bagaimanakah saya boleh menahan tarikh untuk tetamu?
Kadangkala hos ingin menjadikan tarikh pada kalendar mereka tersedia supaya hanya tetamu tertentu yang boleh membuat tempahan. Untuk melakuk… - Cara
Apakah maksudnya menunggu bayaran?
Ini bermakna hos telah menerima permohonan tempahan tetamu, tetapi proses pembayaran tetamu masih belum selesai. - Cara
Mengemas kini keterangan penyenaraian selepas tetamu menempah
Tetamu dengan tempahan berstatus menunggu atau disahkan tidak akan tahu sama ada anda membuat sebarang perubahan kepada penyenaraian anda, j…
Isu dengan tempahan
- Cara
Jika tetamu membuat anda rasa tidak selesa
Jika anda dapati tetamu melanggar mana-mana peraturan penginapan atau membuat anda berasa tidak selamat, anda boleh menolak permohonan perja… - Cara
Apabila tetamu tidak muncul untuk tempahan
Jika tetamu anda membatalkan tempahan atau tidak muncul, kami akan mematuhi dasar pembatalan anda dan sebarang pembayaran akan dijelaskan ke… - Cara
Apabila tetamu ingin membawa lebih ramai orang
Jika anda boleh menempatkan kumpulan yang lebih besar dan anda ingin mengenakan caj tambahan untuk tetamu ini, anda boleh menghantar perubah… - Cara
Insurans liabiliti pengalaman
Insurans liabiliti pengalaman ialah komponen utama AirCover untuk Hos, yang merupakan perlindungan menyeluruh untuk hos Airbnb. - Cara
Untuk hos—kecederaan semasa Pengalaman Airbnb
Anda perlu membawa semua orang ke tempat yang selamat dan hubungi perkhidmatan kecemasan tempatan dengan segera. Selepas itu, laporkan kejad… - Cara
Apakah jenis sokongan pemindahan perubatan yang tersedia di Pengalaman dan Pengembaraan Airbnb?
SOS antarabangsa membantu menyokong pemindahan yang diperlukan atas sebab perubatan untuk hos dan tetamu serta menyediakan syor pakar mengen…